[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]

Ο Αντιπρόεδρος του STAMA κος Ρίζος μίλησε στη Στεφανία Σούκη και στο Πρώτο Θέμα για την homm® και το όραμα της

Xαρακτηρίζει την εταιρεία του «πρωταθλήτρια» στον χώρο της επαγγελµατικής διαχείρισης βραχυχρόνιων τουριστικών µισθώσεων, µε ενδεικτικά πάνω από 40.000 αξιολογήσεις στις πλατφόρµες διαδικτυακών
κρατήσεων (Airbnb, Booking,HomeAway) τα τελευταία επτά χρόνια και έχοντας ένα χαρτοφυλάκιο εκατοντάδων πλέον διαµερισµάτων υπό διαχείριση στην Ελλάδα. Η homm του κ. ∆ηµήτρη Ρίζου αποφάσισε να ασχοληθεί µε τη βραχυχρόνια µίσθωση πριν από µια οκταετία και
πλέον εισέρχεται σταδιακά σε νέους συµπληρωµατικούς τοµείς, όπως οι υπηρεσίες µετακίνησης υψηλών προδιαγραφών σε τουρίστες, πέραν του πλάνου για επέκτασή της µέσω
franchise σε ελληνικά νησιά.
«Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2004 µε δραστηριότητα στις επενδύσεις σε ακίνητα, ωστόσο η πρώτη επαφή µου µε τη βραχυχρόνια µίσθωση ήταν τo 2013, όταν µε παρότρυνση ενός παιδικού φίλου
νοικιάσαµε µαζί ένα σπίτι στη Φωκίωνος Νέγρη, ένα ρετιρέ, όπου διαµορφώσαµε ένα διαµέρισµα 80 τ.µ. για να το ανεβάσουµε στην πλατφόρµα της Airbnb. Εκείνη την περίοδο, µέσα στην οικονοµική κρίση και ειδικά την απόλυτη κατάρρευση της αγοράς ακινήτων, οι ιδιοκτήτες στην Αθήνα ήταν πολύ θετικοί σε αυτού του είδους τις µισθώσεις γιατί οι περισσότερες πολυκατοικίες ήταν
άδειες, τα διαµερίσµατα ξενοίκιαστα, οι ίδιοι τραυµατισµένοι οικονοµικά, οπότε η διαχείριση ενός ακινήτου ήταν το ιδεατό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το συγκεκριµένο διαµέρισµα στην Κυψέλη
ήταν για 12 χρόνια κλειστό και ο πρώτος χρόνος που το αναλάβαµε εµείς έκλεισε µε 290 ηµέρες διανυκτερεύσεων. Εκείνη την περίοδο η δεξαµενή της Airbnb στην Αθήνα ήταν κάτω από 3.000 σπίτια, και αυτό είναι και ένα απτό παράδειγµα για το πώς η συγκεκριµένη δραστηριότητα σταδιακά ήταν η αφορµή για να ζωντανέψουν και πάλι γειτονιές και κλειστά ακίνητα».
Αυτή ήταν η αρχή για να γίνει αργότερα το brand της hοmm, το 2014, µε γραφεία στη Γλυφάδα, η οποία αναπτύχθηκε το επόµενο διάστηµα µε γρήγορους ρυθµούς. «H εταιρεία υπήρχε αρχικά ως επενδυτική σε ακίνητα, δεδοµένου ότι ο πατέρας µου είχε µεγάλη εµπειρία σε αυτόν τον τοµέα και 16 χρόνια που ήµουν δίπλα του ήταν “πανεπιστήµιο” για µένα», αναφέρει ο κ. Ρίζος. Η αρχική δραστηριότητα της εταιρείας ήταν τόσο στο κοµµάτι των βραχυχρόνιων µισθώσεων όσο εν συνεχεία και στην αγορά διαµερισµάτων µε σκοπό την ανακαίνιση κυρίως σε Κινέζους επενδυτές για Golden Visa, ωστόσο το τελευταίο
διάστηµα, από την πανδηµία και µετά, λόγω και των δυσκολιών µετακίνησης των υποψήφιων αγοραστών από την Ασία,
η συγκεκριµένη δραστηριότητα εξέλιπε. «Μέσα στον κορωνοϊό, µετά το πρώτο µεγάλο σοκ, αποφασίσαµε να κάνουµε στροφή στους Ελληνες που είχαν την ανάγκη να µετακινηθούν πολύ προστατευµένα, ακολουθώντας ευέλικτη τιµολογιακή πολιτική. Οι πληρότητες που πετύχαµε µέσα στην πανδηµία έφτασαν ακόµη και το 76%, µε µια δυνατή οµάδα που στήριξε την εταιρεία στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορωνοϊού. Πλέον κάνουµε στην
Ελλάδα πρωταθλητισµό στις πλατφόρµες διαδικτυακών κρατήσεων (Airbnb, Booking, HomeAway κ.λπ.), µε πάνω από 40.000 reviews (αξιολογήσεις). Εχουµε φτιάξει µηχανή κρατήσεων µέσα
στο site, δίνοντας µεγάλο βάρος στην επικοινωνία τόσο µέσα από το site όσο και στα κοινωνικά δίκτυα. Εχουµε άµεση επικοινωνία µε τον πελάτη, δηµιουργώντας τελικά ένα επαναλαµβανόµενο
πελατολόγιο».
Η δραστηριότητα της homm επικεντρώνεται στη διαχείριση ενός σπιτιού έναντι κάποιας προµήθειας στη βραχυχρόνια µίσθωση του ιδιοκτήτη, ανάλογα µε την περιοχή, την κατάσταση και το µέγεθος του σπιτιού. «Εχουµε αναθεωρήσει και έχουµε αναβαθµίσει όλη την οργάνωση της εταιρείας, βασιζόµαστε σε ηλεκτρονικές πλατφόρµες λειτουργίας και εργαλεία όσον αφορά τη διαχείριση του σπιτιού, από την καθαριότητα µέχρι τη φωτογράφηση, ώστε να είναι η δουλειά µας πιο ακριβής και ξεκάθαρη».
O επόµενος στόχος για τη homm, µε το βλέµµα και στην επόµενη µέρα µετά την πανδηµία, ήταν η επέκταση στα κτίρια επιπλωµένων διαµερισµάτων «µε αυτόνοµα κτίρια που…. δείτε το αφιέρωμα

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]