Η Βάλια Κοκκίνου, CEO, ιδρύτρια της ThinkVilla και μέλος του Stama, μια από τις πιο δυναμικές και στρατηγικές προσωπικότητες στον χώρο του τουριστικού marketing και της ενοικίασης πολυτελών κατοικιών στην Ελλάδα μίλησε στο BnBNews.gr
Με πολυετή εμπειρία στη δημιουργία εμπνευσμένων τουριστικών εμπειριών και βαθιά γνώση της παγκόσμιας και εγχώριας τουριστικής αγοράς, έχει συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση της εικόνας της Κρήτης ως premium προορισμού.
Μέσα από το έργο της στην ThinkVilla, έχει αναδείξει τη σημασία της αυθεντικής φιλοξενίας, της ποιοτικής αφήγησης και της στρατηγικής επικοινωνίας για την επιτυχία των τουριστικών επιχειρήσεων.
Mιλά με ρεαλισμό και αισιοδοξία για τις δυνατότητες της Κρήτης να εξελιχθεί σε έναν προορισμό 12 μηνών. Επισημαίνει τα στοιχεία που συνθέτουν την ιδιαίτερη ταυτότητα του νησιού, αλλά και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε αυτό το δυναμικό να μεταφραστεί σε ένα βιώσιμο και ολιστικό τουριστικό προϊόν, πέρα από τα όρια της θερινής περιόδου.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη